kanmamakl zamanında gelirse nisan sonu mayıs başı gibi. Şimdilik planlı bir gebeliğe gerek yok normal zamanını bekleyeceğiz dediler. İlerleyen haftalarda ne olur bilmiyorum tabi. Gidin bence de farklı görüşler almakta fayda var. Bu arada siz 24 haftalıktınız değil mi? Bildiğim kadarıyla sizin için amniyosentez çok da geç değil aslında. En fazla 1 ay bekleseniz bile 28-29 haftalık olursunuz içiniz rahat eder. Tabi yine de tavsiye vermiş olmayayım risklerini de düşünce ama ben 24 haftalık olsam yaptırırdım diye düşünüyorum. Böyle bir iyi bir ağlamaklı kötü oluyor.