FatmaZehra06 daha önce bişey demiş mıydı peki normal sezeryan olcak gibi doğumla ilgili benimki bu zamana kadar hiçbir şey söylemedi normal mi anlamadım kontrol günü 36 haftalık olucam tam,doktorum çok çok iyi ama bı garipsedim bu durumu normal mi anlayamadım ilk gebeligim benim de