peroksizom Benimde Nisan 5 görünüyor ama muhtemelen mart sonu nisan başı gibi olur diye tahmin ediyorum
cadii rumeysa_ttkrky16 29+3 ikizlerimle ins 27 nisan doğum belki daha erkende gelebilirler beklemedeyiz
smnkl rumeysa_ttkrky16 bende 32+4 oldum benimde 3.gebeliğim🤩 Doğum 18 nisan sezeryan nasipse kızım 36da doğdu oğlum 33.haftada inşallah bu bebek bekler vaktini sağlıkla doğar
aslihaneskin rumeysa_ttkrky16 Amin inşallah bende 2 kızdan sonra oğlumu alacağım inşallah kucağıma 😊 Normalde 2 Mayıs gözüküyor tarih ama sezeryan olacağı için daha erken olacak
rumeysa_ttkrky16 flz3576 teşekkürler çabuk yorulma ne nefes nefese kalma oliyo tansiyonum çıkmasın diye dikkat ediyorum ecopirin ve alfmet alıyorum en yüksek 14 olabiliyo çıkınca salı gününe dr kontrolüm var :)
mervedinc1 klncbebek sezaryan olmak için bir sebebiniz var mıydı yoksa kendiniz mi istediniz bende sezaryen olmak istiyorum da
klncbebek mervedinc1 ilk hamileliğimde geceden suyum gelmiş ve ben hissetmedim doktora gidene kadar hiç kalmamış neredeyse suni denendi ama su kalmadığı için bebek sıkıntıya girdi acil alındım o yüzden
jalepone alpanne3 ay hadi bakalım kim önce doğuracak 😄 Ben nedense tam günün de doğacağını düşünmüyorum
alpanne3 jalepone benımde büyük ıhtımalle ıkıncı sezeryan olacağı ıcın 1 buçuk hafta veya 1 hafta önce olur gıbı gelıyor 😃