mervemerveee 2li testim yüksek riskli çıktı 1:32 olarak. Fetal dna verdim yarın çıkacak sonucu ne olur dua eder misiniz güzel sonuçlar alayım bebeğim sağlıklı doğsun 🤲
julietcim mervemerveee Allah sağlıkla kucağınıza alıp büyütmek nasip etsin inşallah güzel haberlerle gönlünüze ferahlık versin.
Hkrtbg mervemerveee ikili testler çoğu zaman yanıltıcı oluyor. İnşallah sağlıkla kavuşursunuz güzel haberler gelir yarın