Merhabalar ben 5 hafta 1 günlük gebeyim ve dün akşam kanama ile doktora gittik bunun olabileceğini korkulacak birşey olmadığını söyledikler ve progestan verip yolladılar dakat bugün kontrolümüz vardı ve kendi doktoruma gittim oda bebeklerin ikiz olduğunu fakat rahöin ağız kısmına yerleştiklerini bu nedenle düşük riskinin yüksek olduğunu söyledi hunu yaşayan var mı🥹