mehtapp7 idrar testinde çıkmayıp hamile olduğunu öğrenen var mı? Benim gecikmem var ve hala negatif :((((
atesvesu mehtapp7 adetimin 4.gunu pozitifi gordum ilk 3 gün test yaptım negatif çıktı geç döllenme olabilir kan tahlili yaptırabilirsiniz daha net olur olup olmadığı
1cey mehtapp7 regl öncesi yaptım negatif çıktı ama emindim vücudumda bişeyler değişti yani, regl sonrası yaptım ve silik çıktı
aydinaleyna61 mehtapp7 ne idrarda ne kan testinde çıkmamıştı ilk gebeliğimde öğrendiğimde 8 haftalıktı geç döllenmeymiş