biranneadayii_1 çok güzel isim bence aldırmayın herkese illa ki bi kulp buluyo bulmak isteyen biz de huzeyfe koyduk yok çocuğa ağır gelir yok okulda zorlanır vs bi ton düşünce belirttiler umursamadık açıkçası çünkü daha çok çok önceden oğlumuz olursa ismi bu olsun demiştik eşimle şimdi 3,5 yaşında herkes alıştı herkese ahmet mehmet gibi normal geliyo oyun grubuna gidiyoruz 1,5 senedir kimse de yadırgamıyor açıkcası çocuklar zaten tek seferde adıyla sesleniyor vs zorlanmadık yani şuan nasipse ikinci oğlumuzu bekliyoruz hala isim bulamadık ama biz eşimle beğenirsek kimseyi umursamayız 😄