2 yıldır gebelik olmuyor doktorlar sadece pco görünümü var başka hiç bir sıkıntı yok ama kimse çatlatma iğnesi vb. İlaç vermedi sadece bir kere klomen kullandım o da işe yaramadı en son gittiğim devlet hastanesindeki doktor tüp bebk yaptır dedi sizce ne yapmalıyım