Kızlar selam, emzirme atleti kullandınız mı ne kadar almak lazım? Denemek için sadece 2 tane aldım henüz doğum olmadı da daha alsam mı emin olamadım. Külot olarak da sezaryen olursa diye yüksek bel hamile külotlarından 4-5 tane alsam dedim sizce mantıklı mı?