Bende 35+6 haftadayım. Dün kontrolüm vardı bebek dönmemişti doktorum 38. Haftaya kadar bekleyelim eğer yine dönmezse sezaryen alalim dedi. Üzüldüm kendimi normal doğuma hazırlamıştım çünkü bir sorun da yoktu hep normal doğum için konuşuyorduk. Dönebilirde dönmeyebilirde dedi yani tamamen bebişin kendisi belirliyor nasıl doğmak istediğini. Döndürme videoları görebilirsin ama ben önermiyorum sezaryen için de üzülme vs diye konuşma yaptik bakalim ınsallah döner