Kızlar 41 hafta olmama 3 gün var. Doktor muayene etti hâlâ açıklığın sıfır dedi 😬😬
Eğer pazartesiye kadar gelmezse mecburi yatışını yaparız dedi.
NST’ en iyi bebeğin hareketleri vs. iyi dedi.
Bir kere daha alttan muayene etti yani bu ikinci alttan muayenem. Baya bir canımı acıttı, ama geçenkinden daha rahat ilerlediğini hissettim açılma yok dedi ben şok oldum.
Biraz canını acıttım dedi tetiklensin diye. Bu normal mi? Doktorlar yapar mı böyle? 🥹