Kızlar 39+4’üm. ben 2 haftadır 4-5 cm açıklık ile geziyordum. Kasılmam var ama düzensizdi. Hafif regl ağrılarım oluyordu bekledik. Bu hafta salı günü açıklığımın 7 cm’e yaklaşmış olduğunu, bebeğin kafasının kanala yerleştiğini ve sınırda olduğunu söyledi doktorum. Ama yine kasılmalarım düzensiz ara ara gelen regl ve bel ağrılarım dışında bir belirtim yok. Sizce suni sancı ile doğumumu başlatmalı mıyız? Başlatırsak sürecim nasıl olur? Deneyimleriniz neler?