Nehirgibi Kızlar sezaryen ile doğum yaptım kanamam zaten azdı ve 10 gün oldu 1 günü geçti hala hiç kan gelmiyor artık. Benim şimdi lohusalığım bitti mi gusül mü almalıyım böyle bir durum yaşayan oldu mu çok kısa geldi bana
eylusko Nehirgibi her banyoda gusül almayı alışkanlık haline getirin insan Bi rahatlıyor bence. Bide bende de öyle olmuştu kesilmişti sonra birden daha şiddetli olarak kanamaya baslamisti
asennaa Nehirgibi oladabilir, benim ilk doğumumda da o kadar sürmüştü, şimdi ikinci doğumumda da iki hafta oldu, bitti sayılır kanamam yani
Eso66 Nehirgibi Benim sezeryan sonrası kanamam 5-6 gün sürdü sonrada tam 40 gün sonra adet oldum ama bence lohusalık kanla alakalı değil ya
umutlubirii Herkesin bünyesi farklı olduğu için 40 gün sürmesi gerekmiyor. Eğer onuncu günde kanamanız bittiyse gusül abdesti almanız gerekiyor 🌸
Nehirgibi umutlubirii namaz kılmaya başlamalıyım o zaman. Bitmediği halde de kılmak istemedim emin olamadım. Geri kan gelirse geri namazı bırakırım
mervesdoruk Nehirgibi bunu bende merak ediyorum 40 gün özürlümü oluyoruz yoksa kan geldiği süremi öğrenirsen banada yazarmısın
hghg Nehirgibi 10 gün normal olan gün diye biliyorum zaten 40 gün gelmesi normal değil demişti gebe okulundaki ebe