cerennnege Merhaba yoğun mide bulantısı yaşıyorum priliam kullanıyorum doktor değiştirdim Prizing verdi kullanmak istemedim kullanan var mı güvenli mi acaba
burcuo cerennnege Prizin daha yoğun bulantı için veriliyormuş, bana da onu vermişlerdi, doktor verdiyse neden güvenmediniz acaba?
ikizleranneyenibebek cerennnege bana da verdi kullanıyorum çünkü çok zorlanıyorum ağız tadım sürekli kötü ve bulantı vardı daha iyi gibi iki gündür kullanıyorum. Peki size aç mı tok mu kullanın dedi
cerennnege burcuo içerik olarak farklı etken maddelere sahip Prizing daha genel priliam sadece hamilelik mide bulantısı için bilemedim kararsız kaldım 😑
melikelina cerennnege ben kullanıyorum 7 bucuk aylık oldum hala içiyorum yoksa çok kötü geçiyor tüm günüm
Pikachununannesi cerennnege ben ilk önce prilam kullandım ancak çok kötü oldum. Prilam tansiyonumu 3-4 ekadar düşürdü ve anesteziden uyanmış gibiydim tüm gün. Doktorum değiştirip prizin verdi şuan çok daha iyiyim.
sarilale123 iremykn 1 haftada tam etkili olur dedi doktor 3 hafta kullandım hiç değişmedi en son ağlayarak mesaj attım ben çok kötüyğn diye onzy başladı,
sarilale123 iremykn bulantı kusma vardı çok fazla, su içsem kusuyordum artık, bi haftda 5 kilo vermiştim. Herşey kokuyordu tiksinmiştim. Evet onzyd bi tık daha iyi geldi ama kusma hiç durmayınca en son 8mg onzyd yerine 4 mg zofer içtim, bıçak gibi kesti.