9 şubat ekol de doğum yaptım sezeryan oldu ama efsane bi doğum gerçekleşti ilgi alaka harika idi doğumdan ertesi günü kahvaltı hazırlıyordum tabı bünyeden bünyeye değişir ama ben herşeyini beğendim 2025 fiyatı sabıtletik 65 idi şu an 75-80 doğumlar sadık hocaya gıdıyordum ayrıldı o kendine klinik açmış orda devam edeceğim çok memnunum