Kim dedi 2. Trimester balayıdır diye , ben sürekli yorgunum , sürekli halsızım , sürekli uyumak yada uzanmak istiyorum , iştahsızlığım çok fazla , mideme dokunuyor midem yanıyo ekşiyo ay çarpıntı ve tansiyon düşüşünü söylemiyorum bile , 1. Trimester daha güzeldi ya , ben artık 3’e geçmek istiyorum 🥹