Ozlemerikci543450 aynı odayı paylaşıyorsak tabikide benden izin alacak nasıl ben ondan izin almak zorundaysam izin almadan yapmaya kalkarsada müdahele ederim orası özel değil ki parasını vermiyoruz istediğimiz gibi davranalım zaten yapanlarda tek kişilik odadakiler oluyor hastanesinde iki kişilik odalarda yapılmasına müsade ettiğini düşünmüyorum ve odada başka bir hasta varken kişisel oda gibi süslenmesi saygısızlıktır ben yapmıyorsam kimseyede yaptırmam siz belki rahatsız olmazsınız yapılmasından ama ben rahatsız olurum ve dilede getiririm dediğiniz gibi anlaşarak yapılırsa saygı çerçevesi içinde neden olmasın ama sorulmadan yapılması bana çok saygısızca gelir o bana saygısızca davranırsa bende müdahele etmekten hiç gocunmam 🥰