mery_nil Kdz ben görüyom 2. Çizgiyi var gibi. Benim regle 3 kala böyleydi. Kan verdim 9 çıkmıştı. Sende kan ver burayada yaz güzel haberi inş. Yaş kaç ne zamandır istiyorsun
salihaturky Kdz yaptıktan beş dk sonra çıktıysa okey ama daha uzun süreyse kuruma çizgisi olabilir.. kesin sonuçlar için adetin en az bir hafta geçmesini bekle