13+3teyim geçen hafta vermiştim ve trizomi21 95/100 geldi diğer değerler normal dünyam başıma yıkıldı yaa bi saat sonra doktora gideceğim neler olacak nasıl ilerleyecek çok üÜlüyorum ve korkuyorum acaba yanılma payı varmıdır ve amniosentez bildiğim kadarıyla 16 haftadan itibaren yapılıyormuş öncesinde yapılan cvs varmış yaptıran var mı doktor beni amniosentez için bekletir mi nolur destek olun bildiğiniz varsa yazın 🥺