1melekannesi3858 Benim ilk gebelikte serklaj özelde olmuştu baya rahat geçmişti ve çıkmadan bebeği göstermişti doktor öyle çıkarmıştı devlet Hastanesi’nde nasıl oluyo kızlar bilgi verirmisiniz ben girecek ay başı veya bu ay sonu serklaj olacam sanırım
miniminnacikk 1melekannesi3858 İzmir’de devlet hastanesinde oldum ben Serklaj 20+5 te şuan 38+4 🌸🤲🏼 37 de dikişlerim alındı , 2 gün kaldım ben hastanede her gün bebeğe bakıldı doktorum her gün geldi .. hastaneden ziyade doktor önemli 🩷
AuraMomB Merhaba Tedbir amaçlı mı yapılıyor acaba? Bende bu gebeliğimde Serklaj oldum 2.bebeği de düşünüyorum ama uzun bir süre sonra🫠 yapma sebepleri daha önce yapıldı diye mi yoksa bir problem mi oluştu
1melekannesi3858 AuraMomB hayır önlem amaçlı mecbur olacak ne kadar gebelik gecirirsen geçir mutlaka serklaj olmalı
1melekannesi3858 miniminnacikk canım normal kadın doğum doktoru mu yaptı peki perinatoloji mi yapti çok haklısın önemli olan doktor gerçekten bu arada umarım sağlıklı sihatli kucağına almak da nasip olur hayırla kurtul inşallah
miniminnacikk 1melekannesi3858 amiiin inşallah hepimiz sağsalim vakti saatinde kolaylıkla alırız kucaklarımıza miniklerimizi 🩷🤲🏼 Perinatoloji yaptı canım benim Serklajdan sonra da hiç normal kadın doğuma gitmedim hep perinata gittim o kontrol yaptı 🤲🏼
1melekannesi3858 miniminnacikk benimde mi ona gitmem gerek kızımda serklaj oldum 38+3 de doğum yaptım ama onda özelde ve normal kadın doğum doktoru yapmıştı ve hep normal kadın doğum kontrollerimi yapmıştı bunda nasıl olur bilmiyorum ya
miniminnacikk 1melekannesi3858 hıııı anladım , evet Perinatoloji yapıyor ama devlette ilk normal kadın doğuma gidip onlar size yeşil alan açıyorlar o seklide randevu alıyorsunuz yani benim gittiğim hastanede öyle sizin nasıl bilmiyorum 😶