eabilin6 Sabah lavaboya girdiğimde peçetede gördüm kahverengimsi bir lekelenme vardı yine aynısı oldu korkuyorum böyle bir şey yaşayan anneler yardım edebilir mi 🥺🙏
betulmommy eabilin6 genelde korkulacak birşey olmuyor ama doktoruna söyle yinede bende de olmuştu iki üc gün progestan kullanmıştım
eabilin6 orhismommmmmm ya zaten kan uyuşmazlığı da var doktor herhangi bir kanama olursa gel demişti kanama değil tam böyle lekelenme gibi ama sabahtan beri korkuyorum 🥺😞
orhismommmmmm eabilin6 dur dur korkma önce panik de yapma. Lekelenmeyle bende gittim canım sonradan bende artış oldu ıkı gün hastanede yattım sen hemen git
orhismommmmmm eabilin6 yok canım birden benim aktif kanamaya döndu bıyle ıkı pet doldu adet gibi oldu normal ultrason baktılar gittin mi hastaneye
eabilin6 orhismommmmmm yok henüz gitmedim hafif pembe gib gelmiş sadece lavaboda görüyorum akıntım yok
orhismommmmmm eabilin6 kahverengi pembeye mı döndu canım acilen gitmen gerekiyor bu asla hafife alınacak durum değil Allah korusun düşük olabilir en azından ilaç başlar
emmo eabilin6 benimde 20 haftada oldu alttan muayene ettiler dahada artış oldu eve gönderdiler tekrar döndüm yatırdılar 3 gün geçti ama işte devlet hastanesi yani o zaman çok korkuttular beni inşallah bişey olmaz yinede git sen
orhismommmmmm eabilin6 korusun tabi ama şimdiye gitmen lazım canım nolur nolmaz kan pembe kahverengi akıntı normal değil hamilelikte