zeyn001 orhismommmmmm kanama olduktan sonra istirahatinizi ne zaman bitirdiniz. Gündelik işlerinize devam edebildiniz mi
orhismommmmmm zeyn001 inanır mısın 25. Haftaya kadar yattım çok korktum benim 3.4 pet kanamam oldu ilk bebek aklım çıktı çok şükür şimfi kucağımızda
orhismommmmmm zeyn001 benim durduk yere başladı önce çok az geldi hastaneye giderken çok çok artttı bildiğin adet gibi oldu bacaklarımdan fln bile aktı. 5 cm kanama alanım varmış 2 gun hastanede yattım
cinderella orhismommmmmm merhaba bende son anda doktorumu değiştirdim tıpta Cemile hocaya gidiyordum ama ne zaman gitsem hastanede olmuyor ya izinli ya yurtdışında yaşama geçtim Abdulkadir hoca iyi mi dir 5 gün sonra 38 hafta olcam galiba sezaryen isticem
orhismommmmmm cinderella evet çok iyi herkes Berk beye yada Abdül kadır beye gidiyor eşim gereksiz kıskanç olduğu için bende Gülsüm hocada doğum yaptım seseryan hepsi güzel
00seher orhismommmmmm bende Kırıkkale de yaşıyorum eğer devlet hastahanesi isterseniz Merve cellek var çok iyi doktor özel doktor isterseniz yaşam hastanesi Berk uygun var ☺️
cinderella orhismommmmmm sende spinal olmuştun demi Abdulkadir hocayla konuştum da cuma günü alalım diyo eşimde bende giriyim diyo alıyolar mı ameliyathane ye
cinderella orhismommmmmm hmm ne zaman taburcu oldunuz peki kimi 48 saat sonra diyo kimi de hemen 1 gün kaldıktan sonra diyo
buse76 cinderella ben Salı günü Cemile hocada sezeryan oldum hastanede kendisi kendi cep numarasına yazin rica edin dönüş yapıyor
orhismommmmmm cinderella ben iki gün kaldım elimden gelse bir gün daha kalırdım o ağrılar narkoz gecınce çok kötü agrınkesici. Vurunca kendıme geliyordum Ama doktor kendını iyi hissedıyorsan çıkartalım dedi ilk gün ben yok dedim kalacam 😅😅😅😅
cinderella orhismommmmmm ha o zaman bize bağlı oluyo Abdulkadir hoca dedi ki bana ameliyattan sonra 8 saat narkozun etkisiyle durcan zaten sonrasında da gelip gidip sana ağrı kesici yaptırcam dedi
orhismommmmmm cinderella bacım ben yalvarıyordum gece 2.3 de ağrı kesıcı yapın diye yılmışlardı benden sjsjsjs canım çok nazikmiş onu anladım bide ilk kalkışta bayılmıştım sjsjsjs