hasibe_ysr İyi günler hanımlar 23 Şubat beta hcg 260 çıktı kese için bugün gittiğimde karından muayenede kese gözükmedi vajinadan bakmadı doktorum tekrar kan ver kimyasal gebelik olabilir dedi 6+2 gibi bir günde kesesi gözükmeyen oldu mu hiç
rosie21 hasibe_ysr keske alttan baktırsaydınız emin olurdunuz. İlk haftalarda karından kese zor görünüyor. Bana da aynısını dedi doktor daha fazla kan vermek istemiyorum dedim alttan baktırdım orda direkt net göründü , karında hiçbir şey yoktu
hasibe_ysr Normalde bugün gözükmesi lazımdı dedi tekrar kan ver dedi kafam çok karışık sağlıklı yükselmeyle bugün 5000-8000 arası olması lazım galiba
saygili1 Geç döllenme olabilir son adet tarihine göre 6+2 gözükse de bebek belki 4 haftalık vs olabilir pcos vs varsa daha büyük ihtimal. Kendinizi kötü hissetmeyin
saygili1 hasibe_ysr çok geçmiş olsun canım Allah gönlüne ferahlık versin hayırlı zamanda hayırlı şekilde sağlıkla kavuşursun inşallah bebeğine