ilknur1414 Çağsu hastanesinde normal doğum yapan yok mu kızlar hiç bilgi verir misiniz ve çağsuda doktor önerisi
Kurkmantolumadonna78 ilknur1414 hiç duymadım desem çünkü zaten isteğe bağlı sezeryan için tercih ediliyor çevremde Fatma hatunda dahil kim gittiyse hepsi sezeryan oldu
bebekbekleme ilknur1414 Aybüke hanım a kontrol için gitmiştim ben gebelik yok henüz ama memnunum kendisinden devlette
erseyman ilknur1414 ben pelin hanıma gidiyorum çok memnunum güleryüzlü herşeyi anlatıyo ve normal doğum storyside çok atıyo
Novamom_ ilknur1414 ben çağsuda Rabia hocaya gidiyorum genelde normal doğumu destekliyor çoğunlukta doğum yapanları hep normal