dalyaluna35 Bugun 7+5 oldum 2 gun sonra kontrolumuz var Sat a gore ekim anneleri burda toplanalım fikir alışverişi yaparız 🥰🥰
Hirmm dalyaluna35 dalyaluna35 iki aylık olmam gerekiyor ama ultrasonda 7+4 mide bulantısı hiç birşey yimeme ve düşük ilaçları kullaniyorum
Sezei dalyaluna35 7+1 yarın kontrolümüz var arada yoklayan kasık ağrısı dışında pek belirtim yok göğüs ağrısı mide bulantısı asla yaşamıyorum şanslıyım sanırım ama ben yaşamak isterdim ya 😄
hilalaselll4 dalyaluna35 8+2 yiz kasık baş ve bel ağrıları oluyor yemekten hemen sonra midem ekşiyor halsizlik var duygusallık var uyku isteği
iremykn dalyaluna35 dalyaluna35 yaaa harika olmuş 😍😍 Benim kasık ağrılarım devam ediyor ve iki gündür grip oldum ondan kaynaklı biraz midem bulanıyor 😔😔 Cumartesi bende kendi doktoruma muayeneye gideceğim bat a göre 6+3 (geç döllenme ihtimalim var)
pimpirikliana dalyaluna35 sat a göre 6+3 üm bende cumartesi kontrolüm var bakalım orda belli olacak herşey 🫣🤗Hafif bulantılarım başladı ilk hamileliğimde 7-16 hafta arası dehşetli kusmalarım olmuştu hergün hastanelik oluyordum bunda inşallah kusmam 🥹çok korkuyorum son iyi haftam gibi 🥹
Ztkn2 Zeynepozg hayırlı olsun benimde 5 yıl sonra mucize gibi kendiliğinden oldu. Ama biz daha 3 haftalığız 🥹❤️👼🏻
dalyaluna35 Hirmm leblebi cok iyi geliyor kuzum sarı leblebi bulundur hep yaninda benim de bulantılarım var doktorum prilam verdi ekstra leblebi cok iyi geliyor
Hirmm dalyaluna35 ben bulantı için ilaç kullanmıyorum leblebi yiyorum ama sıfır iştah hiç birşey yiyemiyorum
buseylul_ dalyaluna35 bebisim doktor banada Prilam verdi ama daha hiç kullanmadım çoğu kişi yazmiski çok fazla uyku yapıyor çarpıntı yaptı ise de yaramadı felan bende hic baslamadim evde var sendeki yorumlarin nasıl ne gibi şeyler yaptı ise yariyormu ?
Zeynepozg dalyaluna35 Allah razı olsun kuzum benimde bu hafta bulantılarim başladı Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲
dalyaluna35 Hirmm saglikli beslenmeye biraz zorla kuzum kendini az az sıksık ye karbonhidrattan ziyade protein agirlikli beslen çorba falan da ic
Hilalsydn Sezei Bende bugün 7+3 ama arada gelen mide rahatsızlığı dışında pek bir şeyim yok oda sanırım uzun süre aç kalmak iyi gelmiyor tuzlu çubuk vs ile geçiyor umarım herşey yolundadır ❤️
dalyaluna35 Sezei bence şanslı gruptasin kuzum benim de ilk gebelim boyleydi keske yaşasam diyordum bunda coştu mahvoluyorum tadını cikar 😁
Sezei Hilalsydn gündüz benimde asla iştahım yok sanırım alışkanlıklardan kaynaklı akşama kadar yemesem asla açlık hissetmiyorum sanırım kahve ve sigarayla güne başladığım içindi ama kendimi en azından 1 yumurta haşlayıp salatalık yemeye zorluyorum kuzum mecbur hissediyorum çünkü yemesem bebişe haksızlık olur büyüyemez diye vicdanen yiyorum sırf
dalyaluna35 Hilalsydn pozitif dusun iyi olsun kuzum saglikli ilerlesin insallah leblebi cok iyi geliyor 🥰
seloanne dalyaluna35 8+3 bende halsizlik sabah iştahsızlık geçmeyen baş ağrısı var bu sürece alismaya çalışıyorum sağlıkla gelsinler insallah🥰😍
buseylul_ dalyaluna35 selam kuzumm bende 8+2 bakalım heyecanla ilerliyoruz . Bulantılar beni perişan ediyor doktoruma ilk söylediğimde ayy süper dedi dedim nesi süper 😅bulantı olduğunda uyku hali olduğunda biz seviniriz gebelik güzel bir şekilde devam ediyor diye dedi bunlar güzel belirtiymis ama beni valla fena yapıyor 🥹8 yaşında bir kizim var okula getir götür bile bazen beni mahfediyor bulantı kısmı böyle böyle gecicek inşallah sağlıkla ilerlesin de ❤️🤲
Sezei buseylul_ E bizde bulantı yok sabahtan kalkıyoruz bizim ki sağlıksız mı olmuş oluyor bu durumda tamamen saçmalık bence doktorunuz biraz zırvalamış sinir oldum kendisine şayet böyle birşey söylediyse yani mesela ben şu an bunu okudum ve evham yapıyorum acaba mı diye kendisine benim hiç bulantım yok uykumda yok zebellah gibi dikiliyorum sabahtan ayağa desem bana ay bu kötü bişey sağlıksız mı diyecekti ?
dalyaluna35 buseylul_ valla iyi mi kotu mu bilmiyorum ama zorluyor kuzum yalan yok 😁 saglikli ilerlesin insallah hepimizin 🙏🥰
dalyaluna35 buseylul_ kuzum uyku yapıyor ya benim doktorum yapmaz diyor ama bende yapiyor 😁 çarpıntı hic yapmadi bende, gündüz mecbur kalmadıkça içmemeye çalışıyorum leblebiyle falan gecmezse o zaman içiyorum akşamları genelde bulantım cok oluyor uyutmayacak derecede o zaman içiyorum uyku yapiyor benim doktorum sabah 1 aksam 2 alabilirsin dedi gunde en fazla 3 kere içilebiliyor ben akşamları içiyorum cok bulantım olunca 😅
Hamiske iremykn Ayy ben de sata göre 6+2 ve cumartesi benim de kontrolüm varrr, benim de geç döllenme olabilir
mery_nil dalyaluna35 8+3 Pazar randevum var. Miğdem bi değişik , canım bişey istemiyor, kusma yok, aç kalmamak için yiyorum az. Bide çalışıyorum, şu doğum izin 24 haftalık içinizde bi çözselerdi artık. Varmı benim gibi bekleyen
ARYa143 mery_nil bayramdan sonra denildi ama sen olmuş say canım aynı durumdayım olmazsa ücretsiz düşünüyorum😁