kzasl Hanımlar hamileliğin 2. Ayındayım ve sadece folik asit kullanıyorum. Önceki hamileliğimde bu aylarda d vitamini vsde kullandığımı hatırlıyorum. Acaba yanlış mı hatırlıyorum siz hangi ilaçları kullanıyorsunuz ?
kvsronlerr kzasl 12.haftaya kadar folik asit sonra demir d vitamini magnezyum ve multivitamin kullanmaya başladım
yildiz93 kzasl 12. Haftaya kadar sadece folik asit kullandım sonra multivitamin başladı 20. Hafta gibi de d vitamini başladım ben