12345ddd Merhaba kızlar 9 haftalık hamileyim kaç aylık hamile oluyorum 2 olması gerekmiyor mu ama herkes 3 aylıksın diyorlar ben bişey anlamadım
12345ddd Yani benim düşüncem de 22 haftalık 5 aylık olması gerekiyor 6 aylık diyince doğuma 3 ay kalmış oluyor oda 12-13 hafta yapar toplamda 34-35 hafta oluyor 40 hafta yapmıyor ki 1ay 1.5 ay önden söylüyorlar
elif20261 12345ddd bence de 38-39 da doğuyor sezeryanda zaten ben 23 haftalığım 22 de 6 ya giriyor diye biliyorum ki her yerde öyle. Bu saçma bence ya 40 a göre hesaplamıyorum açıkçası ben çünkü 38 de doğuyor sezeryanda ki 37-36 da bile doğuran oluyor. O yüzden ben bana göre 6 aylık
busrasya2334 elif20261 alın benden de o kadar sezeryan olacağım 38de inşallah ben neden 40a göre hesap yapayım ki şuan 28 haftalığız 7 aylık diyorum 30 olunca 7 bitti 8 e yeni girdik dicem bence doğru olan da bu 28 haftaya 6 aylık mı diyelim yani bu tabloya göre çoook saçma