nur_sima1 İzmir devlet hastahanelerin de BUCA çevresi şehir hastahanesi de olabilir bildiğiniz ilgili kadın doğum doktoru var mı
yildiz93 nur_sima1 buca kadın doğum hastanesinde cevat bey var çok sevilen bi doktor araştırın isterseniz ben hiç gitmedim ama ablam gitmişti memnun kalmıştı
miniminnacikk nur_sima1 merhaba buca kadın doğuma gidiyorum ama Perinatoloji bölümünee doktorumdan çok memnunum haftam 38+4 ..
ayzey1 yildiz93 evet Cevat bey harika bir doktordur 2020 senesinde Urla devlet hastanesinde çalışıyordu . Doğumumu kendisi yapmıştı
mervekalkann Menderes Devlet Hastanesi Deniz Aras tek geçerim. İlk 3 ay takibim ondaydı. İstanbul a taşınmamız ile birlikte ondan düzgün doktor bulamadım. 6. Ayıma giriyorum sağa sola gitmekten beynim yandı. Yakın olan varsa gitsin memnun kalırsınız.