SevgibiR sezeryan oldum canım. Bebeğin hareketleri çok dengesizdi. Ve hiç açılmam yoktu. Rahmin bile yumuşamamış dedi doktor. Suni sancı veririm ama bebek ne kadar dayanabilir bilmiyorum sezeryan yapalım istersen dedi. Suni denedik ama olmadı.sezeryan Yaptık. 4290 doğdu kızım. Zaten doğuramazmışım 0 açıklıkla. Şimdi hastanede geziyorum gazım çıksın diye. Bebeğimde iyi elhamdülillah. 😍😍