Kızlar cumartesi günü 64 ile hamile olduugumu ögrendim geç döllenme ile pazartesi baska bi yerde verdm kanı 203 cıktı cok güzel artmıs dedi doktorum salı günü pembe lekelenmem basladı çarşamba ilk versigim yerde kan verdim 279 çıktı kimyasal gebelik ihtimali oluştu bu sefer . Simdi doktorum ile tek bi yeree twkip edicez ama böyle yasayan var mı yada iki farklı yerde verip böyle sonuclar alan , kimyasal mıdır? İlk gebeligim ve cok istiyorduk süpriz oldu bize olmaz dedgimiz bir anda. Su anda cok korkuyorum