Merhabalar bayanlar benim FSH hormonum 13 çıktı yüksek bebek istediğim için doktora gitmiştim TSH felan yüksekti kansızlık vardı onlar düzeldi fakat FSH yüksek çıkınca doktor bana bu ilacı verdi şimdi bu ilaç beyaz olanı içiyorum 6 gün şuanda adet 5 gunu başlamıştım doktor bana bilgi vermedi sizlere sormak istedim okuduğum kadarıyla beyaz olan kısım hormon kahverengi olanlar adet söktürücü korunma vs hakkında bilgi vermedi doktor diyelim hamile kaldim bu kahverengi olsa zarar vermezmi acabâ kahverengi icmiyeyim mi bilgisi olan varmı FSH düşürmek için vermişti doktor bu konuda bilginiz var mi acaba ? Bu ilacı kullanıp gebe kalan oldumu?