Glr_grz Hanımlar nst de sancı yok hafif baskı hissediyorum sadece nst önemli değil önemli olan senin sancıyı hissetmen 3cm açıklık var dedi. doktor yatırmak istedi kabul etmedim. Çatı muanesini yine zorladı eliyle müdahale etti akşamda olsa gel dedi. Neler yapayım bu saatten sonra aşırı heyecanlıyım🙏🏻
su656 Glr_grz sıcak suyla güzel bir duş alın, imkanınız varsa sıcak suyun içinde bir süre oturun. Squat yapabilirsiniz. Hayırlı, kolay hızlı bir doğumunuz olsun inşallah
deryalya Glr_grz bende 39-4 ün pazartesi 1 cm’den fazla açıklığın var dedi çatı muayenesi yaptı bugün yarın doğurursun dedi herhangi bişey yok hala .. Allah kolay doğumlar nasip etsin cümlemize 🙏🙏
kubra5441 Glr_grz hayırlısı olsun 3 cm açıklığı ultrasonla falan görebiliyor mu yoksa çatı şart mı bunun için
cokkasmabeabi Glr_grz korunmasız ilişki, bol hareket, merdiven inip çıkma, comelme, ahududu yaprağı çayı, adaçayı, hurma bol bol, sancı hissettiginizde sancı anlarında ikinmak
Glr_grz deryalya ben squat yaptım kekik çayı içtim nar suyu içtim kapı kulunu ile bir hareket var onu yaptım bide dün merdiven inip çıktım öyle olduğunu düşünüyorum
busrazeyd deryalya 38 haftaligim bende nstde sancim yoktu çatı muayenesi yapti 3 santim açıklık var dedi suyun kanaman ve çocuk hareketlerinde azalma olursa gel dedi yatış yapalım gibi biseyde demedi evdeyim sanci vs hiç bisey yok sadece dun çatı muayenesi olduğum icin lekelenmem oluyordu bugun hiç biseyim yok bi an önce doğurmak istiyorum korkuyorumda🤷♀️🤦♀️
deryalya Benimde öyle maalesef sancı yok kızlar bişey sorcam bende iki üç gündür sızlama var yani ilişki sonrası yanma olur ya bazen öyle bişey sizde de oluyor mu
tugceyavuzozbay Acıklıgı kontrol ederken çok acıyormuş elle bakılırken bu doğrumu doğumdan daha çok can acıyor diye okudum
gizbay tugceyavuzozbay insta da bi ebeyi takip ediyorum çatı muayenesi diye birşey yok asla kabul etmeyin diyor