selinkese 15 gün doğum yaptım 36+4 te çift yumurta ikizi kızlarım oldu, hamileliğim rahat geçti hatta 36 haftayı kadar çalıştım, 34 sonrası bebişlerden birinde gelişim geriliği başladı d yüzden haftada iki kere kontrolüm oluyordu derken bir gün yine kontrolde doktor bağırsak genişlemsi gördü ve acil muayene sonrası kendimi doğumda buldum neyseki kızlarım iyiler küveze girmediler birisi 2510 birisi 2660 doğdu sadece erken doğdukları için emme refleksleri çok yok malesef enjektörle verdik başta şimdi biboranla veriyoruz emmiyorlar halen daha