yenidennnn Demirim 17 çıktı normalde demir hapı doktorun verdiğini içiyorum ama sanırım çok işe yaramıyor kullanıp memnun kaldığınız demir ilacı var mı?
denizz57 yenidennnn ay hepsi aynı bacım valla bende her zaman içemiyorum arada içiyorum ferro senol var bende maf ediyo miydemi tokta açta denedim yani olmadı
duygubirinci yenidennnn ben ocean kullanıyorum özel ilaç ama kabızlık vs de yapmıyor d vitamininide ocean kullanıyorum demiride
yenidennnn denizz57 bende ferrum hausman içiyorum ama yükselmesi bi yana bi de düşmüş daha 17. haftadayım başka marka denemek lazım