mehmetsol buketdeniz19 adete 1gün kala test yaptım silik zor gözüken çizgi çıktı hastanede kan vermedim adet gecikince hamileyim diye düşündüm ama bugün kanama başladı hamilemiyim yoksa adet mi oldum düşük mü oluyor bilmiyorum hastanedeyim
mehmetsol buketdeniz19 büyük ihtimalle kimyasal gebelik kanamam devam ediyor 2gün daha beklemem gerekiyor muş ondan sonra kan verip netleştireceğiz eğer gebelik devam ederse kürtaj oluncak Mış
mehmetsol buketdeniz19 sağlıksız gebelik olduğu için kendiliğinden düşük olursa olur olmazsa kürtaj önerdi doktor