Bugün tam 37 haftalık olduk. Kilosu 3400, Gövdesi 39 haftalık olmuş, şeker takibi verdi. Çarşamba tekrar gideceğim duruma göre sanırım sezeryana karar vereceğiz. İnşallah çarşambaya kadar kendi rızasıyla gelir 😂 Birde çok merak ediyorum şu instagramda çok dönen, arkadaşım hoş geldinde Tolga çeviğin gösterdiği bacak atma hareketini yapan var mı? 😁