Anneler oglum 18 günlük 3-4 gündür öksürük tıkanıklık vardı bugun götürdük akciger enfeksiyonu olmuş doktor en az 1 hafta yatış olması lazım dedi çokta soru sormamıza izin vermedi oksijeni 88 lere kadar düşüyordu çok üzgünüm sürekli ağlıyorum böyle bi süreçten geçen varmı