Kızlar günaydın ☀️
39+1 olduk. Dün kontrolümüz vardı bebiş kafasını bayağı bir aşağı indirmişti. Gece uyumadan hafif ağrılarım vardı, sabaha karşı da uyandım yine ağrılarım vardı bel ve kasıkta uyutmadı. WC ye gittim ishal olmuşum su gibiydi bayağı bir kaldım wc de. İmterntten araştırdığım kadarıyla doğuma saatler veya 1 gün kala bu durum oluyor diyorlar doğru mudur ? Bilgisi olan varsa yazabilir mi 😞🥹