eed21 burda post açıp yada yorumlarda sezeryanı yada normali aşırı aşırı kötüleyen insanlara anlam veremiyorum. Ya tabiiki zor bunu hepimiz biliyoruz içinden insan çıkıyor iki türlüsü de kolay olur mu? Ama kimseyi korkutmanın travma bırakmanın bir anlamı yok. İnan bana da çok kötü şeyler söylediler, hiçbir ihtimalde sezeryan düşünmedim doktorum zorundayız hadi diyene kadar, o kadar korktum yani. Üstelik normal doğum için bekleyen sadece bendim yani herkes sezeryan oluyordu, girdim çıktım hemen bitti evet ilk ayağa kalkma zor ilk yürüme, bende baş ağrısı çok oldu ama başkalarında olmamış. Belki ben çok uykusuzdum gece gittim uyudum uyandım onların etkisiydi. Hiç korkma, sağlıkla alırsın umarım kucağına