Bmlkjhvb 9 mart’ta bitten 10 martta iş başı yapmam gereken doğum iznim için heyet raporu alacağım. İl dışından ayın kaçında heyet almam gerekir
clementine16 Bmlkjhvb heyet raporu konusunu biraz açıklayabilir misniz ben de kamuda öğretmenim bilgi almak amaçlı soruyorum
ogretmenannecik Bmlkjhvb il dışından olduğu için 9unda almanız gerekir. Bizim idaremiz özellikle belirtiyor bunu.
minikbirsurpriz Bmlkjhvb o zaman izin bittiği gün almalısınız yani isbasü gününden bir gün önce çünkü iş bası günü şehir dışında olmamanız gerekir