mhtparslan merveyldz54 bende mart annesiydim☺️ 36+6 doğurdum 25 şubatta Allaha hepinize kolaylık versin🤲🫠
Artemiss_ merveyldz54 Bana da çok hızlı geçti, kanala girsin doğum başlasın diye her fırsatta bir şeyler yaptığım için sanırım🫠 ve sonuç girmedi 😃 Pazartesi gece yatışım yapılacak. Nasıl hissedeceğimi bilmiyorum… Son günlerim.. 🥲
Artemiss_ merveyldz54 Ay bugün öğleden sonra yaptım doğumumu 🥹🌸 normal için fitil, suni her şeyi denedik sancım olmadı en son olmayacağını anladık 5 dakika içinde sezeryana alındım. Şükür korktuğum gibi olmadı sürekli yürümeye çalışıyorum iyi hissediyorum 🥹🧡
merveyldz54 Artemiss_ çok şükür sağlıcakla kucağınıza aldınız çok mutlu oldum süreç nasıl geçti seahta mı oldunuz ☺️🐣🎉
Artemiss_ merveyldz54 Çoook teşekkür ederimmm size de kolaylıklar diliyorum tüm kalbimle 🥹🧡🧡 Ay başlığı zaten sonra fark etmiştim ben orada yapmadım da doğumu 😃
12245 merveyldz54 başakşehir Çam Sakura hastanesi Tuğba Önder Hanım’a takipliyim aynı zamanda Oğuzhan elçi ye de gidiyorum