Aybuke5 can yakmıyor zaten başıma geldiği için söylüyorum. Doktor toplanmaları takip et onlar sancı demişti. 36+4teydim nstde düzenli Doğum sancım çıktı ama bende ağrı sızı hiçbir şey yoktu sırf bebeğim sağ tarafımda toplanıyor diye gittim direk müşhadeye aldılar sancımı durdurup serumla taburcu ettiler