Cuma günü doguruyorum arkadaşlarrrrrrrr. Bir tane 4 yaşında oğlum var, şimdiden onun kaygısı çöktü üzerime. Evladımı evde bırakıp doğuma nasıl gideceğim? 1 gün boyunca görmeden nasıl yapacağım inanın bilmiyorum.. Saatlerdir ağlıyorum, nasıl aşacağım bunu? Çok kötüyüm.. 😭