İlk kızımda ertesi sabaha kadar ne tuvalete çıktım ne gaz çıkarabildim. En son eczacı görümcem lavman yaptır diyince lavman alıp yaptırdım öyle çıktım. Ama bir rahatlık hiç sorma. Gaz doluyken insan ayağa kalkamıyor ya ben hiç kalkamadım. Ama ikizlerimin doğumunda doğumdan 3 saat sonra hemşire yürütmeye geldiğimde çıkartmıştım hemşirenin yanında olunca çok utanmıştım 🫣🙈