urs61 Kızlar su içmeme çok dikkat etmeme rağmen ayaklarımda ve bacaklarımda ödem olmaya başladı yaa.. Masa başında çalışıyorum akşama kadar çok fazla kalkmaya zamanım olmuyor acaba ondan mı oluyor yaa Ne yapsam bilemedim
Elisa0110 urs61 ondandır ayakların aşağı doğru sarktıpı için bence küçük Bi tabure gibi bişey götür ve masanın altından ayağını üzerine uzat
saricivciv_ urs61 aynı sorun bende de var ayak bileklerimde ve ayağımda az birşey var ama yinede rahatsı ediyor evdeyım ben ona ragmen oluyor
sibel5 urs61 bol hareket bende 34+3 bende hiç ödem yok variz var 🤦♀️ayaklarını uzat dairesel hareketler yap mesela sonra tersten suyu 3 tl tüket yiyeceklerinizden biraz hamur işini kesebilirsiniz ben Merdiven çıkıyorum haftama göre hareketler yapıyorum
urs61 sibel5 Sudan yana sıkıntım yok şülğr midemi bulandırıyor bazen ama 3 lt içiyorum.. Bazen geçiyor bile geceleride içtiğimde Ama işimden dolayı fazla kalkıp yürüyemiyorum. Bi iş çıkışı 5-10 dakika felan yürüme fırsatım oluyor okadar 🤷🏻♀️🫠
sibel5 urs61 anladım Evde oturduğun yerde bile ayaklarını çevir sonra terse bu hareketi her oturduğunda yapsan iyi