Ben şahsen ilk hamilelikte yaptırdım ama artık aşılara güvenmiyorum ki canan Karatay kesinlikle önermiyor ki bana da saçma geliyor ilaç yasak ama aşı yasak değil cok şaibeli değil mi ?Bir sürü yan etkileri vs var cocuk eti yiyenlerin aşılarını Red ediyorum. Yaptırmayacagım