Kızlar bi sorum olcak size.
37 haftalık hamileyim çam sakura takipliyim geçen kontrole gittiğimde sezeryan için gün veremiyoruz bebek ne zaman gelirse o zaman doğum olur dediler bi sıkıntı olmadığı sürece 39.haftaya kadar sezeryan bekleniyormuş.
Sorum şu. Özele gittim rahatsızlandığım için ordaki doktor şu gün gel sana gün tarihi vericem bunu takipli olduğun hastaneye gideceksin dedi özele gidip gün verince çam sakuradakiler beni doğuma alırlar mı yoksa hangi doktor sana gün verdiyse orda doğum yap derlermi acaba. Yoksa bu gidişle 39.haftaya kadar bekliycem gibi görünüyor