Denemediğim sey kalmadi zamanında raocuttane diye bir ilac var onu da kullandim, prp yaptirdim, lazer yaptirdim, kullanmadığım ürün yok. Salisilik asit yok retinol yok dogal sabunlar bilmem ne. Çözümü yok valla kan değerlerim de normal onu tetikleyen seyi de bulamadılar çocukluktan beri boyle 28 yaşındayım hala çekiyorum 🫠 hamile olunca saldım bende bisey kullanamiyorum