ikicocukannesiii_ Ben bugün tam 12 haftalık oldum yüzümde bacaklarımda ellerimin üstünde ayak bileklerimde aşırı derecede kuruluk oldu çatlıyor ve su gelince acıyor aynı durumda olan varsa kullandığınız bir krem var mı cilt kuruluğu için ne önerirsiniz ?
Baklavaseverim ikicocukannesiii_ Bol Bol su ve mustelanın atopik ciltler için olan bebek losyonu diyebilirim çok güzel nemlendiriyor ben hala vücudum kuruyunca kullanıyorum bebeğim de doğduğundan beri ona da kullanıyorum zaten 11 aylık yoğun egzaması var çok iyi geliyor ona da bana da
kvsronlerr ikicocukannesiii_ benimde çene ve ağız bölgemde kuruluk var ne yapsam geçmedi anlık etki ediyor sadece sürekli nemlendirmem lazım
Mmtomyr ikicocukannesiii_ benim dr hamilelikte özellikle göbek bölgesine yiyemeyeceğin hiç bir şey sürme bebek emiyo güvenliğinden emin olamazsın demişti hindistan cevizi yağı ve kakao çekirdeği yağı kullanıyodum ben
ikicocukannesiii_ Baklavaseverim oyy kurban olsun teyzesi onu verene ❤️❤️ Allah razı olsun bebek yağı aklıma gelmişti neden kullanmadım onu düşünüyorum şu an 😂 çok teşekkür ederimmm 🩷🌸
Baklavaseverim ikicocukannesiii_ Cümlemizden canım bebek yağı değil de losyon daha iyi olur uzun süre gidiyor hem 🤣🤣
Momlife_ kvsronlerr benim yüzüm dudaklarım ve ellerimde var vücudumda yok çok çok şükür dudaklarım için hametan kullanıyorum yüzümü de nemlendiricili yıkama jeliyle yıkayıp pirinç mayası tonik sıkıyorum gündüz de güneş kremi bazen nivea nemlendirici bazen de elimde olan su bazlı nemlendirici sürüyorum ama devamlılık istiyor bazen çok üşenip salıyorum bu sefer de pul pul dökülüyor
merve_tp Aşağıdaki üçlüyü kullanıyorum Özellikle shea butter sabaha kadar nemli tutuyor. Bir de maluga yağı rossmannda var
ikicocukannesiii_ merve_tp elimde sadece hindistan cevizi yağı var ondan memnun musunnn diğerlerini bulabilir miyim bilmiyorumm yaa
gzmbrr Momlife_ bende de çıktı vectavir diye bir krem var onu kullanıyorum anında etki ediyor ertesi gün söndü ama siz doktorunuza danışın isterseniz yine de öyle kullanın