papatyaannesii Kızlar 2. Gebeliğim 12+3 teyim yarın doktor kontrolüm var sizce belli olur mu? 2. Gebelikte erken belli olma ihtimali var deniyor da
rmeysaerdem papatyaannesii ilk gebeliğimde 15 de öğrendim net olarak 12 de söyleyebilirim ama net olmaz demişti. Şimdi 14 haftalık oldum bugün ama 15+4 de randevum var o zaman öğrenirim inşallah bende